Amazon patvirtina „Life Is Strange“ gyvą aktorinę adaptaciją

Amazon patvirtina „Life Is Strange“ gyvą aktorinę adaptaciją

0 Komentarai

5 Minutės

Amazon patvirtina „Life Is Strange“ gyvą aktorinę adaptaciją

Amazon Prime Video oficialiai patvirtino gyvą aktorinę adaptaciją įvertinto vaizdo žaidimo Life Is Strange, kurią televizijai pritaikys scenaristė ir prodiuserė Charlie Covell. Serialas yra bendros gamybos tarp Square Enix, Story Kitchen, LuckyChap ir Amazon MGM Studios — tai pirmas kartas, kai projektas pereina nuo vystymo stadijos prie oficialaus serialo užsakymo.

Gamybos komanda ir kūrybiniai vadovai

Kūrybinė sudėtis žada būti svajonių komanda kino televizijos gerbėjams. Charlie Covell — geriausiai žinoma dėl tamsios komedijos hitu tapusio Netflix serialo The End of the F***ing World ir pastarosios dramos Kaos — bus serialo vadovė (showrunner) ir vykdomoji prodiuserė. Story Kitchen atstovai Dmitri M. Johnson, Mike Goldberg ir Timothy I. Stevenson taip pat prisideda kaip vykdomieji prodiuseriai, o LuckyChap (prodakšnas už kelių aukštos paklausos moteriškų projektų) taip pat įsitraukė. Square Enix, Life Is Strange žaidimų leidėjas, lieka stipriai įsitraukęs, užtikrindamas adaptacijos ištikimybę originaliam šaltiniui.

Ką apims serialas

Pagal oficialų logline, serialas sukasi apie Max — fotografijos studentę, kuri atranda gebėjimą atkurti laiką po to, kai išgelbsti savo vaikystės draugę Chloe. Kai Max mokosi valdyti savo neįprastą galią, jos ir Chloe imasi tirti bendramokslio dingimą ir pradeda atrišinėti tamsesnius srautus, slypinčius po jų pakrantės miestelio Arcadia Bay paviršiumi. Pasakojimas žada tas pačias emociškai jaudinančias, pasirinkimais grįstas kovas, kurios padarė žaidimą išskirtiniu — neįmanomi pasirinkimai, moralinė dviprasmybė ir dėmesys personažų vedamai dramatikai.

Iš žaidimo į ekraną: trumpa istorija

Life Is Strange pirmą kartą pasirodė 2015 m. ir sulaukė kritikų pripažinimo. Iš pradžių jį kūrė Don’t Nod Entertainment (vėliau prie kai kurių dalių prisidėjo Deck Nine), o leidėjas buvo Square Enix. Franšizė išsiplėtė per prequelius ir atskirus leidimus — Before the Storm (2017), Life Is Strange 2 (2018), True Colors (2021) ir neseniai Double Exposure (2024). Iki 2023 m. serija buvo pasiekusi per 20 milijonų žaidėjų visame pasaulyje, įtvirtindama savo kultūrinį pėdsaką per muziką, jautrų pasakojimą ir dėmesį queer, paauglių temoms.

Kodėl ši adaptacija svarbi

Vaizdo žaidimų adaptacijų istorija televizijoje ir kine buvo vingiuota. Amazon pats stipriai investuoja į žaidimų perkėlimus į ekraną — Fallout, Tomb Raider (Phoebe Waller-Bridge serija), God of War, Mass Effect — tad Life Is Strange atsiranda kraštovaizdyje, labiau linkusiame priimti ištikimas, autoriškas adaptacijas. Ten, kur daug adaptacijų pasikliauja spektakliu, Life Is Strange stiprybės yra intymumas, atmosfera ir moralinė sudėtingumas — savybės, derančios su Covell ankstesniu darbu.

„Charlie Covell turi retą sugebėjimą sujungti tamsią komediją su emociniu autentiškumu,“ sako kino kritikė Anna Kovacs. „Toks toninis valdymas bus esminis, kad Life Is Strange derinys — paaugliška intymumas ir antgamtinės rizikos — būtų paverstas patrauklia TV drama.“

Palyginimai ir kūrybinės lūkesčiai

Gerbėjai greičiausiai lygins serialą su kitomis sėkmingomis introspektyvių medžiagų adaptacijomis, tokiomis kaip Euphoria toninis intymumas ar The End of the F***ing World kartais karti keistuma. Tuo pačiu metu gamybos istorija — Story Kitchen dalyvavimas ir LuckyChap kylantis prestižas — rodo, kad bus daug dėmesio skiriama aktorių atrankai, atmosferos formavimui ir garso takelio curation, atspindinčiam žaidimų indie pojūtį.

Iššūkiai ir galimybės

Pagrindinis iššūkis yra perteikti interaktyvumą — žaidėjo pasirinkimus ir šakotas baigtis — į linijinį TV formatą neprarandant pasekmių iliuzijos. Serialas gali paversti pasirinkimus į personažus formuojančius momentus, priimant vieną nuoseklų naratyvą, tuo pačiu gerbdamas šakotą moralinę dviprasmybę. Vaizdiniu požiūriu Arcadia Bay lietingos gatvės, neonais apšviesti užkandiniai ir įsimintinas garso takelis yra derlinga terpė kinematografiniam pasaulio kūrimui.

Fanų reakcija ir kultūrinis poveikis

Ilgamečiai gerbėjai metų metus siekė ekranizacijos. Ankstyvi bandymai siekė net dešimtmetį atgal ir įtraukė Legendary Television, tačiau tai pirmas kartas, kai serija gavo pilną serialo užsakymą. Franšizės queer reprezentacija, emocinis nuoširdumas ir DIY indie estetika sukėlė aistringą fanų bendruomenę, fanų meną, cosplay ir garso takelio grojaraščius, kurie padėjo Life Is Strange tapti kultūros ženklu.

Užkulisiuose: dešimtmetis kūrimo

Prodiuseriai ir studijų vadovai, susiję su projektu, aiškiai išreiškė norą tinkamai perteikti IP dvasią. Bendradarbiavimas tarp Square Enix ir aukštos reputacijos prodiuserių rodo, kad adaptacija sieks pusiausvyros tarp ištikimybės šaltiniui ir platesnių dramatinių ambicijų — tai gali padėti serialui būti tiek meilės laišku žaidėjams, tiek prieinamu įvadu naujiems žiūrovams.

Išvada: ko laukti toliau

Ši adaptacija žymi svarbų momentą naratyvinių vaizdo žaidimų perkėlimui į ekraną. Turint Charlie Covell prie vairo ir galingą gamybos komandą už nugaros, Life Is Strange serialas turi ingredientus tapti išsiskiriančia Prime Video drama: emociškai jaudinantis, vizualiai atmosferiškas ir kultūriškai svarbus. Tikėtina, kad greitai išvysime kruopščius aktorių pranešimus, dėmesį garso takeliui ir gamybos požiūrį, kuris pirmenybę teiks personažams prieš spektaklą. Ar serialas bandys pateikti epizodus, primenančius šakotą RPG struktūrą, ar pasirinks vieną kanoninį kelią — dar paaiškės — bet pagrindinė pažadas aiškus: ištikima, kinematografiška draugystės, pasekmių ir laiko reikšmės tyrinėjančio pasakojimo versija.

Šaltinis: variety

Komentarai

Palikite komentarą