2 Minutės
Adi Shankaras įgyja teises animacinei „Duke Nukem“ adaptacijai
Garsėjantis drąsiu ir išskirtiniu požiūriu į animaciją, Adi Shankaras – pripažintas „Castlevania“ ir „Devil May Cry“ animacijų kūrėjas „Netflix“ platformoje – pristato naują projektą: animacinį serialą, sukurtą pagal legendinę „Duke Nukem“ vaizdo žaidimų franšizę. Įsigijęs adaptacijos teises tiesiogiai iš „Gearbox“, Shankaras žada perteikti naują, nekompromisinį žvilgsnį į vieną žymiausių popkultūros antiherojų.
„Duke Nukem“ palikimas: daugiau nei žaidimas
Pirmą kartą pasirodęs 1990-aisiais, „Duke Nukem“ greitai tapo ne tik žaidimo herojumi, bet ir kultūros ikona. Šis personažas išsiskyrė nešvankiu humoru, perdėtu vyriškumu ir drąsiomis sentencijomis – savybėmis, kurios išskyrė jį tarp kitų pirmojo asmens šaudyklėse. 1996-aisiais pasirodęs „Duke Nukem 3D“ tapo svarbiu žaidimu dėl nelinijinio lygių dizaino, interaktyvių aplinkų ir originalių ginklų – tai įkvėpė ne vieną žaidimų kūrėją bei žaidėją.
Shankaro vizija: Holivudo standartų nepaisymas
Interviu su „Esquire“ metu Shankaras akcentavo, kad jo adaptacija vengs įprastų, nuspėjamų sprendimų, dažnai pasitaikančių Holivudo žaidimų ekranizacijose. „Šis projektas – vidurinis pirštas viskam“, – teigė jis, aiškiai pabrėždamas „Duke Nukem“ maištingą prigimtį. Shankaras, garsėjantis meninių ribų laužymu, planuoja perteikti esmę veikėjo, kuriam neegzistuoja apribojimai ar cenzūra iš korporatyvinių interesų pusės.

Gamybos vizija ir kūrybinė komanda
Nors kol kas neatskleista, kurioje platformoje pasirodys animacinis serialas – kelia klausimų, ar projektas grįš į „Netflix“, ar užmegs naują partnerystę – galima tikėtis būdingų Shankaro kūriniams bruožų: dinamiškos animacijos, aštraus dialogo ir drąsaus požiūrio į brandžias temas. Jo komanda, jau pelniusi pripažinimą už žinomų žaidimų pavertimą įtraukiančiomis animacijomis, greičiausiai į „Duke Nukem“ taip pat įneš daug kūrybingumo ir originalumo.
Laukiama kultūrinė įtaka
Atsižvelgiant į Shankaro atvirą stilių ir provokuojantį „Duke Nukem“ palikimą, tiek gerbėjai, tiek kritikai tikisi adaptacijos, kuri atspindės šaltinio medžiagai būdingą bravūrą ir anarchistinį humorą. Tuo pačiu galimas platesnis diskursas apie antiherojų vaidmenį šiuolaikinėje animacijoje. Jei serialui pavyks, jis gali iš naujo apibrėžti animacinių žaidimų adaptacijų meną, kaip tai padarė „Castlevania“.
Kritiškas vertinimas
Galiausiai Adi Shankaro „Duke Nukem“ animacinis serialas žada tirpdyti ribas tarp vaizdo žaidimų ir meno, pasiūlydamas įtemptą, necenzūruotą pasakojimą, išsaugantį ištakas, tačiau kartu kuriantį naujus standartus adaptacijų pasaulyje. Visiems animacijos, kino ir žaidimų kultūros entuziastams tai – projektas, kurį verta sekti.
Komentarai