Netflix pasiekia naują srautinio transliavimo rekordą 2024 metais | Ekran - Kino naujienos, filmų apžvalgos ir meninės naujovės Lietuvoje
Netflix pasiekia naują srautinio transliavimo rekordą 2024 metais

Netflix pasiekia naują srautinio transliavimo rekordą 2024 metais

2025-07-18
0 Komentarai

3 Minutės

Netflix nustato naują srautinio transliavimo rekordą 2024 m.

Netflix dar kartą įrodo esantis srautinio transliavimo lyderis – naujausia 2024 m. antrojo ketvirčio finansinė ataskaita parodė stulbinančius rezultatus. Šiais metais vartotojai visame pasaulyje „Netflix“ platformoje žiūrėjo filmus ir serialus net 95 milijardus valandų, taip pagerindami ankstesnius žiūrimumo rekordus ir užkeldami kartelę skaitmeniniam pramogų sektoriui visame pasaulyje.

Išskirtiniai hitai: populiariausi metų serialai ir filmai

Serialų lyderiai

Žiūrimiausiu šių metų serialu tapo Adolescence, kuris sulaukė įspūdingų 145 milijonų peržiūrų ir sužavėjo žiūrovus atvira augimo dramų bei iššūkių tematika. Nedaug atsiliko antroji ir trečioji Squid Game sezonai, kurie ir toliau pavergė pasaulio auditoriją aukštos įtampos siužetais ir intriguojančiu pasakojimu. Reikšmingai į priekį išsiveržė ir Ms. Rachel – edukacinė vaikams skirta laida, pradėjusi savo kelią „YouTube“, o dabar užimanti septintą vietą tarp žiūrimiausių „Netflix“ projektų.

Kino hitai

Tarp filmų šiemet dominavo Back in Action, pirmąjį 2024 m. pusmetį surinkęs rekordinį 165 milijonų peržiūrų skaičių. Tokie filmai kaip Straw ir The Life List taip pat pritraukė milijonus ištikimų žiūrovų. Animacijos gerbėjus sužavėjo spalvingas „K-Pop Demon Hunters“ pasaulis, per pirmą mėnesį (po birželio premjeros) surinkęs net 37 milijonus peržiūrų.

Už kadro: aktoriai, kūrėjai ir augimas

Plati talentų įvairovė ir inovatyvios kūrėjų komandos lemia, kad „Netflix“ originalūs projektai ir toliau pasižymi aukšta produkcijos kokybe bei universalia istorijų tematika. Net ir anksčiau nei 2023 m. debiutavę serialai, tokie kaip Ozark ir Orange is the New Black, išlieka itin populiarūs – tai įrodo, kad stiprūs pasakojimai amžinai atranda kelią į žiūrovų širdis.

„Netflix“ verslo augimas: reklama ir prenumeratorių naujienos

Netflix paskelbė, kad 2024 m. antrąjį ketvirtį pajamos išaugo net 16 % ir pasiekė 11,08 mlrd. JAV dolerių – tai ypač svarbu srautinio transliavimo rinkoje. Skaitmeninė reklama „Netflix“ platformoje itin sparčiai auga: planuojama, kad metų pabaigoje ši sritis generuos dvigubai daugiau pajamų. Daugiau nei 94 milijonai vartotojų visame pasaulyje jau pasirinko reklamomis paremto plano prenumeratą, o platformoje įdiegiamos naujos reklamos formos, įskaitant reklamą „pauzės“ ekrane. Siekiant pagerinti taikymą, matavimo sistemas ir patirtį reklamdaviams, nuolat pristatomos inovacijos. Visgi kartu didėja ir abonementų kainos: planas su reklama dabar kainuoja 7,99 $/mėn. (anksčiau – 6,99 $), tuo tarpu bazinė prenumerata be reklamų pabrango nuo 15,49 iki 17,99 $.

Kritiški vertinimai ir apibendrinimas

Nuolat pildomas „Netflix“ turinys – nuo drąsių naujovių iki laiko patikrintų klasikų – sustiprino platformos autoritetą kaip neatsiejamos pramogų industrijos dalies. „Netflix“ gebėjimas kurti ir visame pasaulyje platinti aukštai vertinamas laidas ir filmus išlieka nepralenktas. Kino ir serialų mėgėjams 2024-ieji jau tampa aukso amžiumi, todėl „Netflix“ išlieka būtina vieta tiems, kurie domisi filmais, serialais ir meno pasauliu.

Šaltinis: smarti

Komentarai

Palikite komentarą