Haliey Welch paaiškina Chad Powers cameo ir viešą ginčą

Haliey Welch paaiškina Chad Powers cameo ir viešą ginčą

Komentarai

6 Minutės

Haliey Welch nutraukė tylą po socialinių tinklų audros, kilusios dėl jos epizodinio pasirodymo Hulu seriale Chad Powers, kuriame Glen Powell vaidina pagrindinį personažą ir kuris tarsi derina įžymybių žlugimo temą su satyriniu požiūriu į sporto pasaulį. Interneto grumtynės prasidėjo, kai influencerė ir aktorė Brittney Rae Carrera paskelbė žiūrėjimo vakarėlyje įrašą, kuriame teigė, jog jos vietą scenoje užėmė kas nors kitas. Welch, kuri išgarsėjo kaip „Hawk Tuah“ mergina po Niujorko ar Nashville klipo, tapusio viraliniu 2024 m. birželį, pareiškė, kad susisiekė su Carrera ir kad situacija buvo išspręsta šiuo klausimu, be tolimesnių konfliktų.

Serijos atidarymo epizode Glen Powello personažas – diskredituotas futbolininkas – įžengia į naktinio klubo VIP zoną ir atpažįsta Welch. Jis sušunka populiarų TikTok šūkį – „Hawk tuah! Spit on that thang“ (originalus anglų kalbos posakis) – ir pasirodo trumpa, komiška scenelė. Scena, nors ir kukli, tampa vienu iš pilotinio epizodo atpažįstamų momentų: Welch taiso veikėjo neteisingą jos vardo tarimą ir kandžiai atsako: „Mano vardas Haliey, tu kvaili“ (angl. "My name’s Haliey, dickhead"). Tai trumpas, bet aštrus epizodas; interneto asmenybėms tokie maži epizodai gali reikšti didelį matomumą ir naujas galimybes karjeroje.

Brittney Carrera reakcijos klipas, nufilmuotas per žiūrėjimo vakarėlį, greitai paplito: ji sustabdė epizodą ir pranešė žiūrovams, „Jie pakeitė mane su 'Hawk Tuah'? Tai mano scena… Aš tai nufilmavau.“ Pramonės žiniasklaida patvirtino, kad pradžioje Carrera buvo įvardinta kaip to vaidmens atlikėja, tačiau perfilmavimai ir perskyrimai yra dažna kino ir televizijos gamybos praktika – ypač kai studijos peržiūri pilotus po testinių seansų ir koreguoja toną, tempą ar chemiją tarp veikėjų. Tokie pakeitimai gali būti techniniai, logistiniai ar reklaminiai – nuo grafiko konfliktų iki režisūrinių sprendimų, kurie lemia, jog galutiniame variante matomas kitas atlikėjas.

Welch atsakė į spėliones per trumpą Instagram Story įrašą (kuris jau baigėsi), nurodydama, jog daug žmonių ją pažymėjo įvairiuose vaizdo įrašuose ir kad ji asmeniškai susisiekė su Carrera. Welch parašė: „Viskas gerai“ (angl. "We’re cool"). Ji teigė nežinojusi, kad vaidmuo buvo anksčiau priskirtas kitai atlikėjai, o pasiūlymą dalyvauti seriale su Glen Powell tiesiog priėmė kaip profesinę galimybę. Welch pabrėžė, kad jokios blogos valios nebuvo ir kad ji vertina Carrera kūrybą bei turinį – tai buvo labiau profesionalus bendravimas nei viešas konfrontacinis incidentas. Tokie asmeniniai kreipimaisi socialiniuose tinkluose dažnai padeda išvengti ilgo gandų srauto ir viešųjų ryšių krizės.

Šis epizodas atskleidžia du šiuolaikinės pramogų industrijos tendencijų sluoksnius: pirmiausia, kaip socialinių tinklų populiarumas pagreitina atrankų procesus ir atveria kelius internetinėms asmenybėms patekti į tradicines medijas; antra, kaip pilotinių laidų perfilmavimai ir paskutinės minutės kūrybiniai sprendimai gali sukelti painiavą žiūrovams, kurie stebi atrankų anonsus realiu laiku. Studijos vis dažniau kreipiasi į TikTok, YouTube ar Instagram žvaigždes tam, kad padidintų serialo matomumą ir pritrauktų tam tikrą auditoriją. Kai kuriuos tokius persikėlimus lydėjo sėkmė: influenceriai atneša natūralaus charizmos, auditorijos lojalumo ir papildomo marketingo. Kitais atvejais sprendimai sulaukia kritikos, kai atrodo, jog pasitelkiama žinomumas vietoje patirties ar tradicinio aktorinio rengimo. Ši situacija taip pat išryškina skirtumą tarp reklaminės vertės ir kūrybinės integralumo.

Žiūrovų reakcija į Chad Powers cameą buvo susiskaldžiusi: vieni žiūrovai priėmė jį kaip žaismingą meta-komentarą, puikiai derantį prie serialo tonacijos ir humoro, kiti gi kritikavo atrankos pakeitimus kaip simptomą to, jog industrija kartais prioritetu laiko pasiekiamumą ir socialinių tinklų įtaką labiau nei tradicinį atrankos procesą. Iš produkcijos pusės, vadovaujantys aktorių atrankai ir prodiuseriai dažnai koreguoja svečių vaidmenis, siekdami geresnės chemijos tarp veikėjų, tinkamesnio tempo ar dėl teisinių ir administracinių priežasčių – tai gali būti sutarčių sąlygos, teisių patikrinimai ar net logistinės kliūtys, kurios verčia ieškoti alternatyvų. Pilotiniai perfilmavimai reiškia, kad pradiniai aktoriai kartais nepasirodo galutiniame variante; tai gali būti nemalonu tiems, kurių vaidmenys nebuvo palikti, bet iš gamybos perspektyvos tai yra ganėtinai įprasta praktika.

„Tai atspindi XXI amžiaus atrankų trintį – virusinės kultūros susidūrimą su scenarijuoto televizijos gamyba,“ komentuoja kino kritikė Anna Kovacs. Ji priduria, kad prodiuseriai nuolat balansuoja tarp praktinių gamybos poreikių ir reklaminės naudos; kartais tai sukelia triukšmingas antraštes, net kai tikslai yra nuoširdūs ar nekaltieji. Kritinės nuomonės pastebi, kad žiniasklaidos dėmesys dažnai smulkina platesnę gamybos dinamiką iki vienos konflikto istorijos, nors dažnai sprendimai priimami kompleksiškai – atsižvelgiant į biudžetą, vizualinį stilių, paskirstymą tarp scenų ir tikslinę auditoriją.

Welch kelias – nuo Niujorko ar Nashville viralo iki atstovavimo agentūros The Penthouse, savo pokalbių podcasto Talk Tuah paleidimo ir planuojamo DocTuah dokumentinio projekto – iliustruoja, kaip momentiniai interneto įvykiai gali tapti nuosekliai vystoma medijų karjera. Reklama, asmenybės valdymas ir turinio diversifikacija (podcastai, dokumentikos, svečių pasirodymai serialuose) yra įprasti žingsniai, suteikiantys internetinėms asmenybėms tvaresnį ilgalaikį matomumą. Tokie žingsniai reikalauja ne tik gebėjimo pritraukti auditoriją, bet ir profesionalaus vadybinio palaikymo – teisingų sutarčių, tinkamų partnerių bei aiškios prekinio ženklo strategijos.

Chad Powers kontekste Welch cameo atlieka dvigubą funkciją: tai šypsenėlė žiūrovams, kurie aktyviai seka internetinius fenomenu, ir priminimas, kad šiandienos atrankų debatai vyksta beveik taip pat garsiai už kamerų kaip ir prieš jas. Kai serialai ir filmų kūrėjai toliau semiasi talentų iš interneto platformų, galima tikėtis, jog panašių smulkių atrankų ginčų iškils daugiau. Daugeliu atvejų, pasirodžius papildomoms informacijos dalims ir gavus aiškų paaiškinimą iš suinteresuotųjų šalių, pramonė grįžta prie kasdienio darbo ritmo – scenarijai keičiasi, filmavimai tęsiasi ir žiūrovų dėmesys palaipsniui slūgsta.

Toks mainas tarp Welch ir Carrera labiau primena šiuolaikinės pramogų industrijos momentinę nuotrauką nei tradicinį skandalą: greitas, viešas ir kartais nejaukiai atviras procesas. Streaming platformų augimas ir nuolatinis polinkis į auditorijos įtraukimą skatina prodiuserius eksperimentuoti su naujomis žvaigždėmis, o tai savaime labai retai praeina be kelių triukšmingų epizodų. Patariama influenceriams, kūrėjams ir aktoriams turėti aiškią komunikacijos strategiją, profesionalius atstovus ir greitą reagavimo mechanizmą PR atvejams, kad laikini nesusipratimai nesukeltų ilgalaikių reputacijos nuostolių. Galiausiai dauguma tokių konfliktų baigiasi paprastu susirašinėjimu, aišinimusi ir, dažnai, abipusiu supratimu bei tolesniu darbu industrijoje.

Šaltinis: deadline

Palikite komentarą

Komentarai