Zack Snyder paviešino nematytą Jared Leto Jokero nuotrauką

Zack Snyder paviešino nematytą Jared Leto Jokero nuotrauką

Komentarai

6 Minutės

Zack Snyder paviešino nematytą Jared Leto Jokero nuotrauką

Zack Snyder vėl suaktyvino DC gerbėjų pokalbius, pasidalinęs anksčiau nematyta Jared Leto kaip Jokerio nuotrauka. Ši fotografija — publikota Snyderio Instagram paskyroje — atrodo susijusi su jo "Snyder Cut" versija Justice League filme ir vaizduoja Letą ilgais plaukais, vilkintį Gotham S.W.A.T. liemenę ir laikantį šautuvą. Tai stulbinantis ir netikėtas įvaizdis, kuris perinterpretuoja Letą trumpame, bet įsimintiname jo pasirodyme filmo "Knightmare" vizijoje.

Jared Leto Jokero vaidmuo "Snyder Cut" versijoje trunka vos kelias sekundes, scenoje, kurioje herojai mato sužlugdytą ateitį. Tame epizode jis apsikeičia irzliais žodžiais su Benu Afflecku kaip Batmenu ir daro kraupią užuominą apie Robino žūtį. Vis dėlto ilgą laiką fanai spėliojo, kaip galėjo atrodyti pilnesnė šios versijos charakterio ašis. Nauja nuotrauka dar labiau sužadina smalsumą ir siūlo, kad Snyder tyrinėjo labiau militarizuotą, chaotiškesnį Jokero estetikinį sprendimą — tai aiškus kontrastas kitoms kino interpretacijoms.

Ši paviešinta nuotrauka turi ne tik vaizdinę vertę — ji suteikia informacijos apie Snyderio kūrybinį procesą, kostiumų dizaino sprendimus ir galimas pasakojimo kryptis. Pavyzdžiui, S.W.A.T. liemenė ir šautuvo prop reiškia stipresnį kariškumo, maišto ir postapokaliptinio estetinio sluoksnio įtraukimą. Tai gali rodyti, kad Snyder įsivaizdavo Jokero vaidmenį ne tik kaip vieno žmogaus beprotybę, bet kaip organizuoto neramumo ir išorinės jėgos simbolį Gotham mieste.

Kaip šis Jokeris palyginamas su kitais

Ilgaplaukis, S.W.A.T. ekipuotėje esantis Jokeris gerokai skiriasi nuo Heatho Ledgerio anarchinio nihilizmo ar Joaquin Phoenix intymios psichologinės interpretacijos. Leto versija — bent jau pagal šią nuotrauką — linksta į postapokaliptinę, pankroko karių estetiką, kuri dera su Snyderio tamsesne, operine spalvų palete. Ledgerio Jokeris vaizdavo chaosą kaip ideologiją, Phoenix koncentravosi į vieno žmogaus nuosmukį, o Leto galėjo tapti chaoso transformacija, pritaikyta karo išvargintam Gothamui: teatrališkas, smurtinis ir vizualiai ekstremalus.

Toks stilistinis kontrastas atspindi Snyderio platesnį požiūrį į DC materialą: ryškūs, stilizuoti vaizdai ir mitinės reikšmės, priešingai nei labiau žemiški ar grubūs požiūriai kituose pastaruosiuose superherojų filmuose. Snyder gerbėjai pastebės panašumus su jo ankstesniais personažų sprendimais, pavyzdžiui, karinėmis reikmenimis aprūpintais sukilėliais Rebel Moon arba niūriomis "Knightmare" sekų kompozicijomis.

Toliau analizė taip pat leidžia atkreipti dėmesį į kino produkcijos aspektus, kurie lemia tokį stilistinį posūkį. Kostiumų dizaineriai, grimo meistrai ir prodiuseriai gali lengvai transformuoti ankstesnį, blizgantį "Suicide Squad" Jokero įvaizdį į grubią, karo priprastus elementus turinčią figūrą. Tokie sprendimai susiję ne tik su vizualiu įvaizdžiu, bet ir su pasakojimo tikslais: militarizuotas Jokeris gali veikti kaip priemonė atskleisti Gotham degraduojančią visuomenę ir karinių veiksmų padarinius, o tai suteiktų Snyderio versijai platesnį geopolitinį ar socialinį mastą.

Taip pat verta paminėti, kaip aktoriaus interpretacija gali pasikeisti skirtinguose režisuose. Leto, kaip aktoriaus, performansas gali būti komplektuojamas skirtingais stilistiniais sluoksniais: nuo blizgančių tatuiruočių ir blizgių kostiumų iki šiurkščių, nešvarių drabužių ir militarizuoto inventoriaus. Toks lankstumas leidžia režisieriui (šiuo atveju Snyderiui) perteikti konkrečią temą ar nuotaiką, o aktoriui — adaptuoti savo vaidybą pagal naują naratyvą.

Fanų reakcija ir užkulisinis kontekstas

Nuo tada, kai prieš maždaug mėnesį Snyderis vėl aktyvavo savo Instagram paskyrą, jis nuosekliai lašiukojo anksčiau nematytas nuotraukas iš savo DC projektų — įskaitant retas Henry Cavill kaip Supermeno nuotraukas. Reakcija į tokias publikacijas buvo mišri: nostalgiška, entuziastinga ir kartais kritiška. Kai kurie gerbėjai laiko naują nuotrauką įrodymu, kad Snyderis turėjo platesnių planų Leto Jokeriui, kiti abejoja, ar tokia rinktinė estetika būtų efektyviai atsiskleidusi ekrane, turint omenyje ribotą aktoriaus ekrano laiką.

Smulkmena dėl repertuaro: Leto pradinė Jokero interpretacija DCEU visuomet buvo prieštaringa, iš dalies dėl jos debiuto 2016 m. filme "Suicide Squad", kuriame vyrauja blizgokas ir gaujiškas įvaizdis. Snyderio pataisa, regis, permąsto tą įvaizdį, perkelia jį į niūrų, militarizuotą kontekstą. Tai pabrėžia, kaip vienas režisierius gali transformuoti esamą personažą, suteikdamas jam naują socialinį ir naratyvinį užtaisą.

Užkulisiniu lygmeniu šios nuotraukos paskelbimas taip pat primena industrijos veikimo specifiką: režisieriai ir kūrybinės komandos naudoja socialines platformas kaip erdves, kuriose galima išbandyti idėjas, patikrinti gerbėjų reakcijas ir kurti pasakojimus apie neįvykusias versijas. Tokie atskleidimai dažnai tampa dalimi platesnės diskusijos apie autorių teises, redakcinę laisvę ir studijų sprendimus — ypač kai kalbama apie intelektinę nuosavybę, tokias kaip Joker ar Batman personažai, kuriuos reguliariai perkuria skirtingi kūrėjai.

Be to, socialinių tinklų reakcijos padeda atspėti, ar galimi tolimesni Leto sugrįžimai ar spin-off idėjos. Jei reakcija stipri ir intensyvi, studijos gali atsižvelgti į gerbėjų susidomėjimą planuodamos ateities projektus. Kita vertus, pasipriešinimas ar abejingumas gali nulemti, kad tam tikros idėjos liks archyvuose.

Už DC ribų: Snyderio kitas projektas

Už DC visatos ribų Snyderis dirba tęsiamuoju projektu "The Last Photograph" — ilgai brandinta drama, parašyta Kurto Johnstado, su kuriuo Snyderis bendradarbiavo kuriant "300" ir "Rebel Moon" filmus. Reklamuojamas kaip vienas asmeniškesnių ir dramatiškesnių Snyderio projektų, filmas pasakoja apie žlugusį karo fotografą, kuris padeda surasti dingusius vaikus ir kartu susiduria su savo vidiniais demonais — premise, kuri žada sumišyti realybę ir siurrealizmą taip, kaip Snyderis dažnai daro vaizdais.

Tokia kryptis rodo Snyderio polinkį balansų tarp viso masto, mitinių konfliktų ir intymių, asmeninių istorijų. "The Last Photograph" gali suteikti režisieriui erdvę dirbti su subtiliais emociniais tonais, be didžiųjų komiksų ir iš anksto nustatytų lūkesčių svorio. Tai taip pat sumažina riziką, susijusią su franšizės reikalavimais, ir leidžia giliau nagrinėti žmogaus psichologiją, traumas ir atgimimo temą.

Filmų kritikai ir kino industrijos stebėtojai pabrėžia, kad tokie asmeniniai projektai gali padėti režisieriui išlaikyti kūrybinę įvairovę ir parodyti gebėjimą dirbti skirtinguose žanruose. Tai taip pat suteikia scenaristams ir aktoriams galimybę eksperimentuoti su kitokiais siužetiniais sprendimais, kurie nebūtinai turi atitikti tradicinius komercinio kino reikalavimus.

Kaip teigia kino kritikė Anna Kovacs: "Snyderio vaizdiniai pasirinkimai visada tiek pat pasako apie toną, kiek ir apie siužetą. Ši Jokero nuotrauka signalizuoja režisierių, kuris nori stumti ikonografiją iki kraštutinumo; tai mažiau apie ištikimybę ankstesniems Jokeriams ir daugiau apie mitinės, nerimą keliančios būtybės kūrimą." Ši pastaba praplečia diskusiją apie Snyderio estetiką ir rodo, kad vizualinė kalba dažnai yra svarbesnė nei tiesioginė nuoroda į ankstesnes interpretacijas.

Kodėl tai svarbu

Nauja nuotrauka yra reikšminga keliais aspektais: ji palaiko gyvą DC diskusiją, demonstruoja Snyderio tęstinę kontrolę savo vizualinės pasakojimo strategijos srityje ir kelia klausimus apie neįgyvendintas personažų ašis. Režisierių pjūvių, archyvinių teaser'ių ir gerbėjų inicijuotų kampanijų eroje viena nuotrauka gali atgaivinti spėliones ir paveikti, kaip filmų studijos galvos apie istoriškai svarbius personažus bei būsimus projektus.

Techniniu požiūriu, vienos nuotraukos publikavimas taip pat gali turėti pasekmių: nuo prekės ženklo valdymo iki teisių ir licencijų diskusijų. Jei tam tikra interpretacija sulaukia palaikymo, gali kilti komercinių pasiūlymų, susijusių su merchandise, specialiais leidimais ar net mini serijomis, kurios tyrinėja alternatyvias siužeto kryptis. Kita vertus, pristatant radikaliai skirtingą Jokero įvaizdį, studijos turi apsvarstyti, kaip tai derėtų su platesne DC vizija ir kitais veikiančiais projektais.

Ar Leto Jokeris kada nors bus pilnai realizuotas Snyderio visatoje — kol kas neaišku. Bet šiuo metu nuotrauka sėkmingai veikia kaip kūrybinė provokacija — kvietimas įsivaizduoti alternatyvią DC istoriją, kurioje ši Jokero versija vaidino platesnį ir chaotiškesnį vaidmenį Gotham žlugime.

Santraukoje: Snyderio atskleidimas veikia kaip nostalgiškas kabliukas ir priminimas, kaip reikšmingai vizualus dizainas formuoja žiūrovų lūkesčius apie mėgstamus bei bauginančius personažus. Tuo pačiu tai atveria platesnę diskusiją apie adaptacijas, kūrybinę kontrolę ir galimas ateities kryptis DC kino visatoje.

Faktiškai, tokie atskleidimai dar kartą pabrėžia svarbą: kūrėjų vizija, kostiumų ir makiažo sprendimai, prodiuserių strategijos ir gerbėjų reakcijos kartu formuoja, kaip kultūriniai simboliai — tokie kaip Jokeris — gyvena ir evoliucionuoja populiariojoje kultūroje. Snyderio nuotrauka yra naujas įnašas į šią nuolatinę diskusiją.

Šaltinis: smarti

Palikite komentarą

Komentarai