2 Minutės
„Netflix“ pranešė apie planus integruoti dirbtinį intelektą (DI) į savo reklamos pertraukas, siekdama personalizuoti reklamas ir pagerinti vartotojų patirtį.
Dirbtinio intelekto integracija reklamos pertraukose
Pasak „Netflix“, DI technologija leis reklamuotojams susieti savo produktus su populiariais serialais ir filmais. Pavyzdžiui, reklamos gali būti rodomos su fonais, įkvėptais tokių serialų kaip „Stranger Things“. Be to, šios reklamos bus matomos ne tik pertraukų metu, bet ir kai vartotojai pristabdo turinį.
Reklamos plano augimas
„Netflix“ taip pat pranešė, kad jų reklamos palaikomas prenumeratos planas sulaukė didelio populiarumo. Šiuo metu šis planas turi 94 milijonus vartotojų, o tai yra daugiau nei dvigubai daugiau nei praėjusių metų 40 milijonų.
Konkurentų veiksmai
Kiti srautinio transliavimo paslaugų teikėjai taip pat eksperimentuoja su DI technologijomis. Pavyzdžiui, „Warner Bros“ planuoja naudoti savo intelektinę nuosavybę reklamos tikslais, o tai rodo bendrą pramonės tendenciją integruoti pažangias technologijas į reklamos strategijas.
Iššūkiai ir perspektyvos
Nors DI integracija reklamos pertraukose gali pagerinti vartotojų patirtį, kyla klausimų dėl duomenų privatumo ir galimo šališkumo algoritmuose. „Netflix“ teigia, kad investuoja į duomenų saugumą ir siekia užtikrinti, kad jų DI sistemos būtų sąžiningos ir nešališkos.
Išvada
„Netflix“ žengia naują žingsnį, integruodama dirbtinį intelektą į savo reklamos pertraukas, siekdama personalizuoti turinį ir pagerinti vartotojų patirtį. Šis žingsnis atspindi platesnę pramonės tendenciją naudoti pažangias technologijas reklamos srityje, tačiau kartu kelia iššūkių, susijusių su duomenų privatumu ir algoritmų nešališkumu.
Komentarai