2 Minutės
„Netflix“ pranešė, kad jos pigiausias prenumeratos planas su reklama dabar turi 94 milijonus vartotojų visame pasaulyje. Tai reikšmingas augimas, palyginti su 70 milijonų prenumeratorių, apie kuriuos buvo pranešta prieš šešis mėnesius.
Reklamos palaikomo plano populiarumo augimas
Šis prenumeratos planas, pristatytas 2022 m. lapkritį, leidžia vartotojams už mažesnę kainą naudotis „Netflix“ turiniu, tačiau su reklamos intarpais. Per pastaruosius metus šis planas sulaukė didelio populiarumo, ypač tarp naujų prenumeratorių. Bendrovė nurodė, kad 40% visų naujų registracijų šalyse, kuriose šis planas prieinamas, yra susijusios būtent su reklamos palaikomu planu.
Vartotojų įsitraukimas ir žiūrėjimo įpročiai
Be to, daugiau nei 70% vartotojų, pasirinkusių šį planą, per mėnesį žiūri daugiau nei 10 valandų turinio. Tai rodo, kad nepaisant reklamos intarpų, vartotojai aktyviai naudojasi platformos paslaugomis.
„Netflix“ pajamų augimas
„Netflix“ taip pat pranešė apie finansinius pasiekimus. Pirmąjį 2025 m. ketvirtį bendrovės grynasis pelnas išaugo 24%, pasiekdamas 2,89 mlrd. JAV dolerių, o pajamos padidėjo 12,5%, siekdamos 10,54 mlrd. JAV dolerių. Šis augimas siejamas su didesnėmis pajamomis iš prenumeratų ir reklamos.
Plėtros planai ir reklamos technologijų platforma
Siekiant toliau plėsti reklamos palaikomą planą, „Netflix“ planuoja iki 2025 m. pabaigos sukurti savo reklamos technologijų platformą. Tai leis bendrovei pasiūlyti naujus būdus reklamos pirkimui ir geriau bendrauti su vartotojais. Bendrovė bendradarbiaus su „Trade Desk“, „Google“ ir „Microsoft“, siekdama paspartinti automatizuotą reklamos pirkimą.
Iššūkiai ir konkurencija
Nepaisant sėkmės, „Netflix“ susiduria su iššūkiais dėl didėjančios konkurencijos srautinio perdavimo rinkoje. Kitos platformos, tokios kaip „Disney+“ ir „Max“, taip pat siūlo reklamos palaikomas prenumeratas, siekdamos pritraukti kainai jautrius vartotojus. Tačiau „Netflix“ išlieka lyderiu, nuolat atnaujindama turinį ir investuodama į naujas technologijas.
Išvados
„Netflix“ reklamos palaikomo plano augimas iki 94 milijonų prenumeratorių rodo, kad vartotojai vertina galimybę naudotis platformos turiniu už mažesnę kainą, net jei tai reiškia reklamos peržiūrą. Bendrovės investicijos į reklamos technologijas ir turinio atnaujinimą padeda išlaikyti konkurencinį pranašumą sparčiai besikeičiančioje srautinio perdavimo rinkoje.
Komentarai