Kristen Stewart drąsus žingsnis už kameros randa vietą Šiaurės Amerikoje

Kristen Stewart drąsus žingsnis už kameros randa vietą Šiaurės Amerikoje

Komentarai

5 Minutės

Kristen Stewart drąsus žingsnis už kameros randa vietą Šiaurės Amerikoje

Po to, kai sukėlė susidomėjimą Kanų kino festivalyje, Kristen Stewart režisūrinis pilnametražis debiutas, The Chronology of Water, užsitikrino Šiaurės Amerikos platinimą per The Forge. Filmas — kurį Stewart adaptavo iš Lidia Yuknavitch aštrių, pripažintų memuarų — premjerą turėjo Kanų programoje Un Certain Regard ir tapo vienu labiausiai aptariamų festivalio pavadinimų. Kritikai gyrė Stewart drąsią estetiką ir visceralų pasakojimą, o The Forge įsipareigojo surengti gruodžio kino rodymą, atitinkantį apdovanojimų sąlygas, po kurio sausį numatomas platesnis išleidimas.

Ką tiria filmas

Chronologiškai intymus ir emociškai atviras, The Chronology of Water seka vienos moters išlikimą nuo smurtu pažymėtos vaikystės iki suaugusiųjų gyvenimo — gyvenimą, formuotą varžybinio plaukimo, seksualinių atradimų, destruktyvių santykių, priklausomybės ir galiausiai savo rašytojos balso atradimo. Stewart scenarijus ir režisūra siekia perteikti Yuknavitch fragmentuotus, lyrinius memuarus kaip kinematografinę patirtį, subalansuojančią fizinį naratyvą ir poetišką vidinį pasaulį.

Išskirtiniai vaidmenys ir pastebimas aktorių pasirinkimas

Imogen Poots laiko filmo centrą per pasirodymą, kurį daugelis ankstyvųjų recenzentų vadino atveriančiu; ji įkūnija Yuknavitch audringumą ir atsparumą scenoje, kuri tiek suskaido, tiek atkuria žiūrovo patirtį. Ansamblyje yra pažįstami vardai — Jim Belushi, Thora Birch, Tom Sturridge ir eksperimentinės muzikos ikona Kim Gordon — kurie prideda tekstūros ir nenuspėjamumo filmo pasauliui.

Užkulisiuose: kantrus meilės darbas

Stewart beveik dešimtmetį vedė projektą nuo puslapio iki ekrano. Filmo gamyba jungia tarptautinį prodiuserių ir kompanijų tinklą, įskaitant CG Cinema, Scott Free, Forma Pro Films, Nevermind Pictures ir kitus partnerius Europoje bei JAV. Toks susivienijimas padėjo išsaugoti filmo nepriklausomą dvasią, suteikdamas jam gamybos vertės ir festivalinio blizgesio, į kurį kritikai reagavo Kanose.

Pramoninis kontekstas ir apdovanojimų strategija

The Forge įsigijimas pozicionuoja The Chronology of Water kaip savo apdovanojimų sezono kertinį kūrinį. Gruodžio rodymas, atitinkantis apdovanojimų reikalavimus, yra įprasta taktika, leidžianti palaikyti filmo aktualumą kritikų akyse ir kurti nominacijų impulsą. Filmas jau džiaugiasi kritiniu pagreičiu — Rotten Tomatoes jis turi 93% vertinimą — o leidiniai, tokie kaip Variety, jį gyrė kaip kino pavyzdį, atskleidžiantį grožį ir emocinį nuoširdumą.

Kaip tai lyginama su panašiais filmais ir Stewart ankstesniu darbu

Tonu ir temomis The Chronology of Water yra artimas kitoms intymiems, traumą centruojančioms adaptacijoms, tokioms kaip Jean-Marc Vallée Wild arba Room — filmams, kurie vidines keliones paverčia įtraukiančiu kinu. Stewart režisūrinis balsas dažnai lyginamas su kitais aktoriais tapusiais režisieriais, kurie iš literatūrinių šaltinių kuria asmeniškus, personažais pagrįstus filmus. Imogen Poots gerbėjams šis vaidmuo stovi šalia jos intensyviausių pasirodymų, primindamas visceralų atsidavimą projektuose kaip Green Room ir Vivarium, tačiau siūlydamas kur kas didesnį vidinės kompleksijos lygį.

Kritinė perspektyva ir kultūrinis rezonansas

Filmas pasirodo tuo metu, kai auditorija ir apdovanojimų institucijos vis labiau domisi autobiografinėmis ir moterų centrinėmis istorijomis, kurios nagrinėja smurtą, priklausomybę ir kūrybinį atgimimą. Stewart sprendimas adaptuoti Yuknavitch nekonvencinius memuarus atspindi platesnę tendenciją: kino kūrėjai naudoja hibridinius memuarus kaip kinematografinę formą, stumdami naratyvo ribas, kad geriau atspindėtų išgyventas patirtis.

„Stulbina tai, kaip Stewart sujungia jutiminę detalę su emociniu kasimu“, sako kino kritikė Anna Kovacs. „Ji neraromantizuoja traumos; ji ją inscenuoja, leidžia jai fiziškai aidėti ekrane ir pasitiki žiūrovais, kad šie seks nelygų emocinį arką.“

Gerbėjų reakcija ir ankstyvas festivalio šurmulys

Kanų auditorija ir kritikai entuziastingai sureagavo į festivalyje, giria filmo drąsią vizualinę kalbą ir Imogen Poots transformuojantį pagrindinį vaidmenį. Socialiniai tinklai plačiai ginčijasi ir lygina filmo neapdorotumą su šiuolaikiniais nepriklausomais hitais, kartu švenčiant Stewart įsitvirtinimą kaip užtikrintos režisierės. Kadangi The Forge rengia fokusuotą apdovanojimų kampaniją, festivalio šurmulys šį žiemą gali virsti platesniu dėmesiu apdovanojimams ir auditorijos atradimu.

Išvada: kodėl The Chronology of Water yra svarbus

The Chronology of Water yra daugiau nei įžymybės režisūrinė vizitinė kortelė. Tai kruopščiai sukurta adaptacija, kuri permąsto memuarus ekrane — filmas, kviečiantis žiūrovus patirti diskomfortą, liudyti išlikimą ir apmąstyti netvarkingą kūrybos alchemiją, gimusią iš skausmo. Kino entuziastams, besidomintiems aktorių tapimo režisieriais evoliucija arba augančia autobiografinių pasakojimų banga, Stewart pilnametražis yra privalomas žiūrėti.

Galutinė išvada

Turint gerbiamą festivalio debiutą, tvirtą kritinį pripažinimą, aukštą Rotten Tomatoes balą ir The Forge apdovanojimams skirtą išleidimo planą, Kristen Stewart The Chronology of Water turi visas galimybes tapti vienu įdomiausių šio apdovanojimų sezono nepriklausomų pretendentų. Ar tai persivers į nominacijas — parodys laikas, bet filmo pasirodymas žymi reikšmingą naują balsą šiuolaikiniame kine.

Šaltinis: variety

Palikite komentarą

Komentarai