6 Minutės
Brainiac oficialiai paskelbtas Man of Tomorrow priešu
Filmo kūrėjai pagaliau patvirtino tai, ką gerbėjai jau ilgai įtarė: Brainiac taps pagrindiniu priešu filme Man of Tomorrow, naujausiame DC kino pasaulio leidinyje. TheWrap šaltiniai praneša, kad filmas pavaizduos netikėtą ir įtemptą sąjungą tarp Supermeno (David Corenswet) ir LEX Luthor (Nicholas Hoult), kuriems teks susidurti su stulbinamai aukštu, hiperintelektualiu pavojumi. Planuojama, kad filmavimo darbai prasidės Atlantoje 2026 m. balandį ir pasaulinė premjera numatyta 2027 m. liepos 9 d.
Šis pranešimas užbaigia mėnesių trukusias spekuliacijas ir gandus. Nuo pat Man of Tomorrow paskelbimo pasirodė daugybė požymių — nuo scenarijaus anonsų iki reklaminio meno — kurie rodė į intelektualų, galaktiką apimantį antagonistiką, o ne vien fizinę grėsmę. Režisierius ir DC Studios bendra vadovas James Gunn pats kurstė šias teorijas: paklaustas, kas galėtų priversti Lex Luthor stovėti šalia savo mirtiniausio priešo, jis užsiminė tik apie „labai rimtą grėsmę“, frazę, kuri dabar skamba kaip tiesioginis Brainiac atvykimo užuomina.
Kodėl Brainiac tinka kaip filmo antagonistas
Brainiac yra išskirtinai tinkamas skatinti sąjungą tarp Supermeno ir Luthor. Skirtingai nei daugelis Supermeno priešų, kurie kelia grėsmę žemei vien fizine jėga, Brainiac varžosi su Lex intelektu ir ambicijomis. Jis nėra vien paprastas užkariautojas; jis yra civilizacijų kolekcionierius, dažnai sumažinantis ir užkonservuojantis ištisus miestus — garsiausias pavyzdys yra Kandor — kad galėtų juos tirti ir išsaugoti. Toks kosminių apimčių pavojus kartu su filosofiniu neapykantos ir susižavėjimo kompleksu suteikia scenaristams ir filmų kūrėjams platų teminį spektrą: etinius konfliktus, vizualinę puošmeną ir didelės reikšmės dramą.

Man of Tomorrow atveju pasakojimo nauda yra akivaizdi. Lex Luthor neapykanta Supermenui yra gilus ir nuoseklus motyvas, tačiau jo asmeninė išlikimo instinktas bei ego yra dar stipresni. Tik grėsmė, kuri tiesiogiai kelia pavojų pačiam Lex arba jo galios sampratai, gali pateisinti realų ir darbinį bendradarbiavimą su žmogumi, kurį jis suvokia kaip moralinį ir ideologinį priešą. Gunn anksčiau pateikti užuominos — įskaitant nutekintą scenarijaus viršelio vaizdą, kuriame matomas kaukolės kontūras su atvira smegenų dalimi — tvirtai rodė į Brainiac dar prieš oficialius pranešimus.
Be tiesioginių siužeto mechanikų, Brainiac į filmą atneša ir emocinį bei mitinį svorį. Buteliuke užkonservuotas Kandor miestelis yra pasikartojantis leitmotyvas Supermeno mitologijoje: jis simbolizuoja praradimą, vienišumą ir ribas, su kuriomis susiduria net dieviškas herojaus įvaizdis. Jei šis elementas bus perteiktas gyvam veiksmui tinkamai — tiek vizualiai, tiek dramaturgiškai — filmas įgis teminį rezonansą, kuris viršys vien tik blokbasterio efektų grandinę.
Filmo kūrėjai taip pat gali panaudoti Brainiac kaip terpę nagrinėti platesnes temas: pažangios dirbtinio intelekto rizikas, civilizacijų apsaugos ir paveldo klausimus, etikos ribas tarpgalaktiniuose santykiuose ir žmogaus bei tehnologijos santykio dilemas. Tokios temos atveria galimybę sukurti ne tik įdomų veiksmo filmą, bet ir intelektualiai įtraukiantį science fiction kūrinį, kuris rezonuos su šiandieninių žiūrovų susirūpinimais dėl AI ir galios koncentracijos.
Palankiai vertinant kūrybinius sprendimus, Brainiac taip pat suteikia galimybę kurti įspūdingus vizualinius sprendimus: miniatiūriniai miestai, holografinės gardelės, kibernetinės struktūros, kurios sujungia retrofuturizmą su modernia CGI estetika. Tai dovanoja vizualinį kontrastą tarp Monumentalaus — Supermeno ir pasaulio masto — ir Intymumo — mažų, iškeliaujančių į butelius vardinių miestų, kurie simbolizuoja praradimą ir atsakomybę.
Comparisons and context Man of Tomorrow’s Brainiac angle echoes some of the best DC animated and comic-book storytelling. Longtime fans will remember Brainiac’s chilling runs in Superman: The Animated Series and the celebrated comic arc Superman: Brainiac (Action Comics #866–870) by Geoff Johns and Gary Frank — a modern, haunting reinvention of the character that turned him into an existential threat. In games like Injustice 2 and titles such as Krypton and Smallville, Brainiac has already proven himself as a layered, adaptable villain.
Šis pasirinkimas taip pat atspindi platesnes žanro tendencijas: didžiųjų franšizių filmai vis dažniau renkasi sudėtingus, idėjiškai pagrįstus antagonistus, kurie iššaukia herojus moraliniu ir intelektualiniu lygiu, o ne vien tik fizine jėga. Toks poslinkis pastebimas per pastaruosius metus tiek moksline fantastika grįstuose, tiek superherojų filmuose, kur kompanijos parenka mažai tikėtinus sąjungininkus susidoroti su pasaulį keičiančiomis grėsmėmis. Tai skatina kurti naratyvus, kuriuose veiksmo spektaklis derinamas su kompleksiškesniais etiniais pasirinkimais ir personažų psichologija.

Trivia and fan notes
- Brainiac pirmą kartą pasirodė Action Comics #242 (1958), ir nuo tada tapo vienu iš ankstyviausių ir patikimiausių mitologijos elementų, atsirandančių prieš daugelį gerai žinomų Kryptono figūrų.
- Gerbėjai jau seniai laukė, kad Brainiac pagaliau nusileis į gyvą aktorinį filmą kaip pagrindinis Supermeno priešas; iki šiol pagrindiniuose filmuose dažniau dominavo Lex, General Zod arba Doomsday.
- Gunn vieši užuominų pėdsakai ir scenarijaus viršelio menas buvo interpretuojami interneto bendruomenėse kaip kryptingos užuominos, sukūrusios gyvą teorijų ekosistemą tarp fanų, kurie analizavo kiekvieną smulkmeną.
„Brainiac pakelia statymus virš paprastos aršių susirėmimų grėsmės“, teigia kino kritikė Anna Kovacs. „Sujungus Lex ir Supermeną į vieną pusę, pasakojimas įgyja moralinės sudėtingumo sluoksnį, o žiūrovams suteikiama nauja priežastis iš naujo pažvelgti į Supermeno mitą ir jo prasmę šiuolaikiniame pasaulyje.“
Expectations and what to watch for With production beginning in 2026 and a summer 2027 release, Man of Tomorrow has time to build a tight, effects-heavy narrative. Watch for how the filmmakers visualize Kandor, how Brainiac’s intelligence is personified (AI, cyborg, or something stranger), and how the film balances spectacle with the quieter emotional beats between Superman and Luthor.
Ko tikėtis ir į ką atkreipti dėmesį: pradėjus filmavimą 2026 m. ir numatant vasaros 2027 d. premjerą, Man of Tomorrow turi laiko suformuoti nuoseklų, efektais gausiai paremtą naratyvą. Reikėtų stebėti, kaip kūrėjai įsivaizduos Kandor: ar tai bus aukštos raiškos miniatiūrinė buveinė, ar švytinti holograma su papildomomis simbolinėmis reikšmėmis. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, kaip Brainiac intelektas bus personifikuotas — ar jis pasirodys kaip dirbtinio intelekto sistema, kibernetinis organizmas (cyborg) ar kaip dar nenustatytas, egzotiškas egzistencinis darinys.
Filmas turės rasti pusiausvyrą tarp spektaklio ir ramesnių, emocinių akimirkų tarp Supermeno ir Luthor. Tie intymesni dialogai ir moralinės diskusijos gali tapti kertinėmis scenomis, kurios leis žiūrovams geriau suprasti, kodėl tokia sąjunga yra būtina, ir kokias asmenines aukas kiekvienas iš personažų turi patirti. Sėkmė priklausys nuo to, ar kūrėjai sugebės išlaikyti empatijos centrą net tada, kai veiksmas pasieks galaktinius mastus.
Ar Man of Tomorrow taps klasikiniu Supermeno filmografijos kūriniu, priklausys nuo to, kaip filmas spręs moralinius klausimus — ir ar Brainiac scenoje pasirodys toks siaubingas ir apmąstytas, koks jis yra puslapyje. Sėkmingas adaptavimas galėtų atgaivinti susidomėjimą klasikinėmis Supermeno temomis, tuo pačiu praplečiant DC kino visatos gamą į labiau intelektualizuotą, tačiau ir vizualiai stulbinantį kryptį.
Šaltinis: smarti
Palikite komentarą