Dideli komandos pokyčiai ir vizualinė kryptis The Batman

Dideli komandos pokyčiai ir vizualinė kryptis The Batman

Komentarai

10 Minutės

Didelis komandos pokytis filmo The Batman Part II kūryboje

Matt Reeves pasikvietė Oskarą laimėjusį operatorių Eric Messerschmidt kaip naująjį filmavimo režisieriaus (director of photography) vadovą projektui The Batman Part II — lauktam tęsiniui, kuriame vėl pagrindinį Bruce Wayne vaidmenį atlieka Robert Pattinson. Šį pranešimą patvirtino pats Reeves, o žinią pirmieji paskelbė kino industrijos leidiniai. Tai yra reikšmingas kūrybinis poslinkis po to, kai Greig Fraser — operatorius, dirbęs su 2023 m. filmu — pasitraukė, kad galėtų imtis kitų projektų. Tokie pokyčiai kameros departamente gali turėti įtakos tęsinio vizualiniam identitetui ir kūrybiniam darbo procesui.

Reeves grįžta prie režisieriaus posto su scenarijumi, kurį jis kartu parašė su Mattson Tomlin, o prodiuseriu ir toliau figūruoja Dylan Clark. Warner Bros. ir DC Studios laiko šį tęsinį vienu iš kertinių 2027 m. leidimų: The Batman Part II šiuo metu planuojamas išleisti 2027 m. spalio 1 d. Nors ši data suteikia gamybai aiškų tikslą, gamybos darbai tikimasi sustiprėti pavasarį po kelių delsimo priežasčių, susijusių su grafikais ir vystymo sprendimais. Kai didės paruošiamieji darbai, naujasis operatorius taps esminiu elementu rengiant look testus, apšvietimo strategijas ir kadro sąrašus, kurie perkurs Reeves’o ir Tomlin’o detektyvinę istoriją į nuoseklų vizualinį planą.

Kodėl operatoriaus keitimas yra svarbus

Eric Messerschmidt pelnė Akademijos apdovanojimą už geriausią operatoriaus darbą už David Fincher filmą Mank, o jo pastarieji kredituojami darbai apima atmosferišką ir griežtai kontroliuojamą operatorinę kalbą tokiuose filmuose kaip The Killer ir Ferrari. Messerschmidt vizualinis braižas dažnai pabrėžia precizišką apšvietimą, kontroliuojamą kameros judesį ir aiškią toninę paletę, kuri palaiko psichologinę pasakojimo gylį. Priešingai, Greig Fraser — po Oskaro už Dune — pirmojoje Batman dalyje įvedė plačius, tekstūruotus vaizdus ir monumentalų kadravimą, naudojant erdvias kompozicijas ir taktilinį scenografijos dizainą, kad pabrėžtų mastelį ir miesto vaidmenį kaip personažą.

Operatoriaus pakeitimas reiškia ne vien tik personalo permainą: pasikvietus DP su Messerschmidt patirtimi, galima manyti, kad Reeves gali krypti link intymesnio, noir stiliaus kino kalbos, o ne pločio ir operiškumo paletės, kurią atstovavo Fraserio Dune estetika. Tiems žiūrovams, kuriems patiko lietumi permirkęs Gotham ir gatvės lygmens kinematika 2023 m. filme, toks pakeitimas signalizuoja tiek tęstinumą, tiek stilistinį patobulinimą. Nuotaika — noir, lietinga, urbanistinė — gali likti pažįstama, tačiau kadravimas gali susitraukti, pirmenybę teikiant psichologiniams priartinimams, sekliai lauko gylio naudojimui ir šviesos bei šešėlio choreografijai, kurioje prioritetas suteikiamas personažų vidiniams sluoksniams, o ne monumentaliems panoraminiams vaizdams.

Praktiškai žiūrint, filmavimo režisierius formuoja sprendimus dėl objektyvų, kameros formų, apšvietimo schemų ir sąveikos su scenografija bei vizualiniais efektais. Messerschmidt patirtis dirbant Fincherio stiliaus preciziniuose periodiniuose ir prestižiniuose projektuose leidžia manyti, kad The Batman Part II gali remtis kruopščiu blokavimu, saikingais kameros judesiais ir detalia previzualizacija, kuri padės Reevesui ir montažo komandai pasiekti nuoseklų toną per pagrindines filmavimo ir postprodukcijos stadijas. DP bendradarbiavimas su koloristu ir VFX vadovais taip pat darys įtaką galutiniam spalvų koregavimo sprendimui, grūdėjimo struktūrai ir kontrastui — visiems tiems elementams, kurie formuoja filmo bendrą pojūtį, ar jis būtų labiau psichologinis ir kuklesnis, ar vis dar didingas ir operiškas.

Kontekstas ir pramonės tendencijos

Aukščiausio lygio operatorių samdymas tapo įprasta praktika režisieriams, kurie siekia masyvios mastelio produkcijos su autoriniu vizualiniu bruožu. Tokie režisieriai kaip Christopher Nolan ar Denis Villeneuve nuosekliai dirba su pripažintais filmavimo režisieriais, užtikrindami, kad žanro filmai — ar tai būtų mokslinė fantastika, veiksmas ar superherojai — turėtų apgalvotą, kino kalbą. Reeves pasirinkimas Messerschmidt tęsia šią platesnę pramonės kryptį ir sustiprina Warner Bros. bei DC Studios siekį, kad The Batman frančizė stilistiškai išsiskirtų tarp perpildytos superherojų programos.

Messerschmidt taip pat atneša plataus masto patirtį aukštos kokybės televizijos projektuose — jo biografijoje yra darbai kaip Mindhunter ir Fargo — kur jis išmoko suderinti serialinį pasakojimą su kino lygmens vaizdais. Darbas ilgo formato serijose dažnai reikalauja suderinti epizodų tempą ir apšvietimo nuoseklumą su stabilia vizualine tonacija tarp skirtingų režisierių ir departamentų. Tokia patirtis gali būti itin vertinga kuriant frančizės filmą, kai kūrėjai siekia derinti blokbasterio mastą su personažais paremtu vidiniu gilumu. Televizijos patirtis taip pat skatina glaudų bendradarbiavimą su scenografija, kostiumais ir VFX departamentais, kas padeda, kai reikia susiūti praktinius dekorus ir skaitmenines plėtinius į vientisą pasaulį.

Be stilistinių aspektų, darbo jėgos ir grafikų realijos taip pat vaidina svarbų vaidmenį. Aukštos klasės operatoriai yra paklausūs tiek kino, tiek televizijos, tiek transliacijos projektuose; jų prieinamumas ir projekto atitikimas lemia studijų sprendimus. Greig Fraser užimtumas ir pastarieji aukštos profilinės produkcijos darbai, įskaitant Dune, padarė jį natūraliausiu pasirinkimu pirmajai Batman daliai. Messerschmidt atėjimas gali reikšti kažkokį persvarstymą — kūrybinį arba logistinį — kuris formuos tęsinio gamybos grafiką ir darbų organizavimą filmavimo aikštelėje.

Techniniai aspektai ir galimas vizualinis požiūris

Nors oficialus kadrų sąrašas ar kameros paketas dar nepaskelbtas, Messerschmidt ankstesnių bendradarbiavimų ir Reeves’o nusistovėjusių estetinių sprendimų modeliai leidžia spėti apie keletą techninių krypčių. Tikėtina, kad bus daug dėmesio skiriama kontroliuojamoms apšvietimo instaliacijoms, kruopščiam praktiškų šviesos šaltinių naudojimui ir selektyviai lauko gylio kontrolei, kad personažai būtų išskirti sudėtingose aplinkose. Spalvų koregavimas gali akcentuoti desatūruotas, noir linkusias spalvų skalę su retomis sodriomis akcentinėmis spalvomis, kurios padidina tam tikrus pasakojimo momentus; toks požiūris palaiko pažemintą, bet įtikinamą Gotham atmosferą, neprarandant veiksmo scenų aiškumo.

Kalbant apie kameros formatą, šiuolaikiniai prestižiniai filmai dažnai naudoja didelio formato skaitmeninius jutiklius dėl jų seklumo lauko ir aukštos raiškos fiksavimo, kartu su kruopščiai parinktais objektyvais — dažnai Cooke arba Zeiss — siekiant tam tikro bokeh ir odos tonų perteikimo. Messerschmidt ankstesni darbai rodo dėmesį tekstūrai ir paviršių detalėms, kurias galima sustiprinti didelio formato fiksavimu, niuansuotu apšvietimu ir sulaikytu judesiu, kai prevencija prieš kariukus naudojama vietoje chaotiško rankinio filmavimo. Visgi Reeves’ui būdingas veiksmo suvokimas gali reikšti mišrų sprendimą: stabilizuotos sekos, rankinis fiksavimas gatvės autentiškumui ir kruopščiai sukomponuoti ilgi kadrai įtampai palaikyti.

Apšvietimas ir scenografija greičiausiai bus itin integruoti. Reeves’o Gotham yra personažas, sukurtas iš architektūros, lietaus, neono ir sluoksniuotų praktinių efektų; Messerschmidt apšvietimo sprendimai turės papildyti dekoro elementus, kostiumų paletes ir skaitmeninius pratęsimus. Filmavimo aikštelės darbo eiga gali akcentuoti plačius pre-lighting etapus, profesinių sąjungų koordinavimą įrengiant naktinius išorės filmavimus ir detalias šviesų žemėlapių parengimo praktikas, kad būtų išlaikyta nuoseklumas tarp kelių filmavimo grupių. Be to, DP ir VFX vadovo bendradarbiavimas bus kritiškas scenoms, kurios maišo praktiškus kadrus su CG fonais, ypač jei tęsinys plės Gotham panoramą arba įtrauks didesnes scenos konstrukcijas, reikalaujančias išsamaus postprodukcijos darbo.

Postprodukcija, spalvų koregavimas ir VFX procesas

Postprodukcija yra ta stadija, kurioje filmo vizualinė strategija užfiksuojama galutiniame produkte, ir DP nuorodos bei sprendimai filmavimo metu stipriai veikia skaitmeninį intermedijų (DI) ir VFX procesą. Messerschmidt patirtis su Fincherio lygio postprocesais leidžia tikėtis griežtos DI stadijos su keliais perėjimais, siekiant užfiksuoti kontrastą, juodųjų zonų detales ir šviesos prasisklaidymą. Koloristas glaudžiai bendradarbiaus su Reeves ir Messerschmidt, kad transformuotų filmavimo metu siektą apšvietimo intenciją į subalansuotą, naratyvą palaikančią gradaciją, kuri užtikrina nuoseklų nuotaikos palaikymą ir sklandų VFX integravimą.

VFX darbo eiga apima aukšto dinaminių diapazonų (HDR) plokščių fiksavimą, atidų objektyvų metaduomenų įrašymą ir nuoseklų kameros kalibravimo požiūrį, kuris leidžia CG elementams tiksliai atitikti fotografuotas plokštes. Jei Reeves ir gamybos komanda pasirenka plačiai naudoti praktinius efektus — tokius kaip lietaus įrenginiai, dūmai ir kaskadininkų triukai vietovėse — operatoriaus kadravimas stipriai nulems, kaip gerai šie elementai susimaišys su pridėtiniais VFX sluoksniais. Operatorius, turintis patirties tiek ilgo metražo filmuose, tiek prestižinėse televizijos serijose, gali pagreitinti grįžtamojo ryšio ciklą tarp montažo, VFX ir spalvų skyrių, taip išlaikant vizualinį nuoseklumą per ilgą ir sudėtingą postprodukcijos grafiką.

Gamybos grafikas, aktorių sudėtis ir logistika

Paskelbta išleidimo data — 2027 m. spalio 1 d. — suteikia gamybai aiškų langą, tačiau ilgometražių filmų filmavimų grafikai dažnai keičiasi. Parengiamieji darbai, tokie kaip lokacijų paieška, scenografijos statybos, kostiumų įtvirtinimas, kaskadų choreografija ir vizualinių efektų previzualizacija, paprastai užtrunka kelis mėnesius. Messerschmidt greičiausiai dalyvaus ankstyvuose look testuose ir kameros/objektyvų testuose, kad įsitikintų: vizualinis planas atitinka Reeves naratyvines intencijas bei praktinius filmavimo sąlygų reikalavimus.

Pagrindinis filmavimas tikimasi intensyvėti pavasarį po planavimo fazės. Šis grafikas turi atitikti pagrindinių aktorių prieinamumą, įskaitant Robert Pattinson, taip pat ir palaikomosios vaidmenų bei kertinių skyrių komandos kintančius tvarkaraščius. Didelės scenos konstrukcijos ir naktiniai išoriniai filmavimai paprastai planuojami taip, kad optimizuotų oro sąlygų langus ir miesto leidimus; su Gotham susijusios scenos dažnai reikalauja ilgesnio miesto filmavimo arba kruopščiai sukonstruotų garso takelio erdvių. Studijos sprendimai, susiję su rinkodaros kampanijų langais, VFX postprodukcijos laiku ir reklaminėmis įsipareigojimais, taip pat gali nulemti, kada ekipa pradės ir užbaigs uždarymo darbus.

Fanų lūkesčiai ir naratyvinės galimybės

DC iki šiol laikė siužeto detales konfidencialiai, o tai tik kursto fanų spėliojimus. Aktorių paskelbimai, kūrybiniai sprendimai ir išleidimo planas suteikia ankstyvų užuominų apie tęsinio ambicijas. Su Messerschmidt kameros kėdėje jau matomi signalai, kad filmas gali dar labiau akcentuoti į žemę grįstą detektyvinį darbą ir psichologinę dramą — tuos elementus, kurie formavo 2023 m. įrašą — tuo pačiu patobulindamas vizualinę tonalumą, siekiant pabrėžti intymumą ir įtampą.

Vis dėlto studijos strategija ir frančizės planavimas vis dar gali nukreipti pasakojimą link platesnės integracijos į DC visatą. Ar The Batman Part II išliks savarankiška noir detektyvine istorija, ar išsiplės į didesnius DC konfliktus, nulems gamybos mastus, kaskadų poreikį ir VFX reikalavimus. Jei Reeves pasirinkimas bus išlaikyti originalo detektyvinį centrą, žiūrovai turėtų tikėtis sekų, kuriose prioritetas teikiamas nuotaikai, tardymo stiliaus konfrontacijoms ir siauresniems, siautulingiems uždariems scenoms. Jei tęsinys links link frančizės plėtros, gali atsirasti didesni veiksmo setai ir aiškesnės kryžminės scenos, reikalaujančios kitokio operatoriaus ir VFX požiūrio, kad būtų išlaikyta derinti vizualinė kalba tarp visos DC estetikos.

Trumpas uždarymo užrašas

Su Reeves, Pattinson ir dabar Messerschmidt suderintais tikslais, The Batman Part II subūrė komandą, kuri dera blockbusterio potencialą su art house jautrumu. Toks derinys žada vizualiai išskirtinį tęsinį, galintį gilinti Bruce Wayne detektyvinį kelią ir pasiūlyti kinematografinį vaizdą, kuris išsiskirs šiuolaikinių superherojų kontekste. Gamybai judant į priekį, tiek gerbėjai, tiek kritikų bendruomenė stebės, kaip operatoriaus sprendimai, scenografija ir montažo ritmas susijungs, kad apibrėžtų sekančią šios aukštos profilio frančizės skiltį.

Pagrindinės SEO temos, aptartos šiame tekste, apima operatorystę, filmavimo režisierių (director of photography), Eric Messerschmidt, Matt Reeves, Robert Pattinson, Warner Bros., DC Studios, Gotham, vizualinį stilių, gamybos grafiką 2027 ir filmų gamybos technikas. Šie raktažodžiai natūraliai įkomponuoti per visą straipsnį, siekiant pagerinti paieškos matomumą be perteklinio raktažodžių naudojimo.

Šaltinis: smarti

Palikite komentarą

Komentarai