8 Minutės
Didelio dėmesio sulaukusi adaptacija: atkeliauja šiuolaikinė meilės istorija
George Clooney ir Annette Bening bus pagrindiniai vaidmenys filme In Love, pagrįstame Amy Bloom bestselerio memuaru In Love: A Memoir of Love and Loss. Režisuojamas Oskaro nominanto Paulo Weitz'o, kuris kartu su pačia Bloom prisidėjo prie scenarijaus, projektas sujungia aukšto lygio aktorių branduolį, patyrusius prodiuserius ir tarptautinį finansavimą — tai žada tapti santūriu, emociškai įkrautu draminiu darbu apie atsidavimą ir neįmanomą pasirinkimą.
Apie ką pasakojimas
Bloom memuaras — kuriam žurnalas Time suteikė No. 1 2022 metų nebeletratinės literatūros knygos titulą — tyrinėja intymumą, senėjimą ir bendrą sprendimą, išbandantį atsidavimo prasmę. In Love apibūdinamas kaip „apšviečianti, šiuolaikinė meilės istorija apie du žmones, kurie priima neįmanomą sprendimą drauge, gerbdami ilgalaikį savo tarpusavio įsipareigojimą.“ Filmų adaptacija siekia šį jautrų, intymų turinį perteikti ekrane su dideliu jautrumu, akcentuodama aktorių darbą ir emocinį tikrumą.
Temos, kurias gvildena memuaras ir kurioms filmas ketina skirti dėmesį, yra universalias klausimas apie partnerystės ribas vėlyvame gyvenime, perėjimą nuo priežiūros prie sprendimų dalinimosi ir moralinius pasirinkimus, kurie formuoja asmeninių santykių prasmę. Tokios temos yra aktualios ne tik literatūros skaitytojams, bet ir kino žiūrovams, trokštantiems brandžios, refleksyvios kino patirties. Filme svarstomi motyvai — nuo kasdienio artumo iki sunkiai priimamų sprendimų — suteikia erdvės tiek aktorių nuotaikoms, tiek režisieriaus stilistiniams pasirinkimams patirti.
Aktorių ansamblis, kūrybinė komanda ir gamybos partneriai
Clooney ne tik vaidina, bet ir prodiusuoja per Smokehouse Pictures kartu su ilgamečiu bendradarbiu Grant Heslov. Annette Bening prisijungia kaip bendražvaigždė, sudarydama porą, kuri kino mylėtojų tarpe sulaukia jau ankstyvo šurmulio dėl pažado pateikti niuansuotas, brandžias vaidybos interpretacijas. Paul Weitz — plačiau žinomas dėl About a Boy ir neseniai dirbusio su Apple TV adaptacija Murderbot — režisuoja ir kartu su Bloom bendravo prie scenarijaus.
Kūrimo fazėje dalyvauja ir kiti vardai: Eddie Vaisman ir Julia Lebedev (Rental Family ir Bad Education prodiuseriai) dirbs su Sight Unseen; Andrew Miano ir Weitz prisidės prodiusavimo vardais už Depth of Field; Sébastian Raybaud atstovaus Anton, kuri pilnai finansuoja projektą ir tvarko tarptautines teises. JAV teisių paketą bendrai atstovaus Anton ir CAA Media Finance, koalicija, kuri rodo strateginį susidomėjimą tiek vidaus, tiek tarptautinei platinimo galimybei.

Šio projekto vieta Clooney, Bening ir Weitz karjerose
Clooney prie šio projekto prisijungia po naujausių festivalinių pagyrimų už Jay Kelly — Noah Baumbach režisuotą kūrinį — ir toliau derina vaidybą, prodiusavimą bei režisūrą. Pastaraisiais metais jis režisavo The Boys in the Boat ir pelnė Tony nominaciją už savo Brodvėjaus debiutą Good Night, and Good Luck. Šie pasiekimai rodo jo polinkį dirbti tiek prie komercinių, tiek prie aukštos meninės vertės projektų.
Annette Bening tuo tarpu turi įvairiapusį repertuarą: nuo Maggie Gyllenhaal filmo The Bride iki Apple TV serialo Lucky ir vaidmens Yellowstone spin-off serijoje The Dutton Ranch. Bening reputacija kaip aktorės, gebančios perteikti sudėtingas emocines būsenas, stiprina filmo reputacijos kertinį tašką — tikėtina, kad jos ir Clooney partnerystė suteiks pasakojimui didelį autentiškumo svorį.
Paul Weitz matomas kaip režisierius, linkęs pereiti nuo ankstesnių komedinių ar komerciškesnių rėmų prie intymesnio, suaugusiesiems skirto dramos registro. Jo gebėjimas subalansuoti šilumą, aitrą ir emocinę įtampą leidžia manyti, jog In Love bus režisūriškai subalansuotas projektas — tiek jautrus, tiek vizualiai įtaigus. Weitz pakartojo, kad nori likti ištikimas memuarui, bet perteikti istoriją kinematografiškai, pabrėždamas veikėjų vidines transformacijas ir aktorių tarpusavio chemiją.
Lyginimai ir tono nuorodos
Jei pagalvojate apie filmus, kurie gvildena vėlyvo gyvenimo santykius tiek su humoru, tiek su rimtumu, In Love gali būti lyginamas su tokiomis juostomis kaip The Farewell, Away From Her ar The Meyerowitz Stories — filmais, kuriuose patyrę aktoriai neša nedidelės apimties, tačiau emocine prasme dideles istorijas. Su Clooney ir Bening priešakyje auditorija gali tikėtis santūrių, brandžių vaidybų, o ne akivaizdžių žvaigždžių paradų — pasirodymai bus pagrįsti patirtimi ir subtiliomis emocinėmis niuansėmis.
Toks tonas yra svarbus kino festivaliams ir žiūrovams, kurie vertina introspektyvų kiną: mažas mastelis, bet didžiulis moralinis ir emocinis krūvis. Režisieriaus pasirinkimas akcentuoti aktorių vidinį gyvenimą ir santykių dinamiką taip pat reiškia, kad filmas greičiausiai orientuosis į subtilią atmosferą, natūralų dialogą ir kameros sprendimus, pabrėžiančius intymumą, o ne didingą scenografiją.
Pramonės kontekstas: kodėl ši adaptacija svarbi
Kino industrija pastaraisiais metais vis labiau kreipė dėmesį į literatūrinius memuarus kaip medžiagą charakterių ir suaugusiųjų dramos kūrimui, ypač kai projektai susiejami su A sąrašo aktoriais, galinčiais perteikti subtilius emocinius poslinkius. Tokio tipo kino adaptacijos dažnai sulaukia festivalinio susidomėjimo, o tarptautinis patrauklumas — vienas iš kriterijų, kurį prodiuseriai ir finansuotojai vertina pakuodami projektą.
Anton sprendimas visiškai finansuoti projektą ir valdyti tarptautines teises, kartu su JAV platinimo deriniais, rodo strateginę pasitikėjimą filmo parduodamumu kino festivaliuose ir tarptautinėse rinkose. Tokia struktūra — kelių prodiuserių ir finansuotojų bendradarbiavimas — tapo įprasta prestižinėms suaugusiųjų dramoms, siekiančioms tiek kritinio pripažinimo, tiek komercinės dvejopos sėkmės per festivalinę kelionę ir vėlesnį platinimą.
Be to, filmai, kurie gvildena temas apie senėjimą, partnerystę ir etinius sprendimus, šiuo metu randa auditoriją tiek Vakarų, tiek kitose rinkose; tai reiškia, kad tinkamai pateiktas In Love gali turėti platesnį rezonansą tarp žiūrovų, kurie vertina rimtas, apmąstymuose gimstančias istorijas. Strateginis platinimo planas — festivaliai, kritinė diskusija, o vėliau kino teatrai arba derinys teatrinės ir srautinių platformų publikos — gali padėti užtikrinti tiek kultūrinį, tiek komercinį pasiekimą.
Autorė ir šaltininė medžiaga
Amy Bloom yra pripažinta romanų ir apsakymų autorė — jos knygos apima White Houses, Lucky Us ir Come to Me (kuri buvo Nacionalinio knygų apdovanojimo finalininkė). Ji išreiškė dėkingumą dėl filmo įgyvendinimo: „Man pasisekė dirbti su Eddie ir Julie, man pasisekė rašyti su Paul ir esu be galo dėkinga, kad ši istorija apie ilgalaikę meilę gali būti papasakota ekrane, Paulo talentingose rankose, per dviejų iš Amerikos puikiausių aktorių pasirodymą.“
Autorės dalyvavimas scenarijaus kūrime yra reikšmingas adaptacijos atvirumui išlaikyti — ji padeda užtikrinti, kad filmas išsaugotų memuaro emocinį centrą, simetriją tarp autobiografinės tiesos ir filmo formos, bei kad veikėjų motyvai liktų tikroviški ir sudėtingi. Tokia autoriaus įsitraukimo forma taip pat dažnai pritraukia dėmesį iš literatūros pasaulio ir suteikia projektui papildomo prestižo.
Gamybos pastabos, teisės ir laikas
Anton finansuoja projektą ir tvarko tarptautines teises, tuo tarpu JAV teises bendrai atstovauja Anton ir CAA Media Finance. Prodiuserių komandos apima Sight Unseen, Depth of Field ir Smokehouse Pictures, o tai rodo bendradarbiavimo struktūrą, būdingą prestižinėms dramatinėms adaptacijoms. Nėra paskelbta konkrečių gamybos pradžios datų ar išleidimo grafiko; tai liks viešinimo elementu, kuris bus aiškesnis, kai produkcija įgaus momentą.
„Ši pora — Clooney ir Bening, dirbant su Paul Weitz — signalizuoja filmą, kuriame pirmenybė bus teikiama vaidybai ir moralinei niuansinei, o ne spektakliškumui,“ teigia kino istorikas Marko Jensen. „Tai toks suaugusiųjų drama tipas, kurio kino festivaliai ir išranki auditorija vis dar ilgisi.“
Ką verta stebėti toliau
Svarbu atkreipti dėmesį į tolimesnius aktorių paskelbimus už dviejų pagrindinių vaidmenų ribų, galimas strategijas festivaliniam debiutui ir sprendimą dėl to, ar filmas rinksis tradicinę kino teatrų išleidimo tvarką, ar pirmiausia pasirodys festivaliuose, o vėliau pereis į srautinio transliavimo langą. Atsižvelgiant į projektui priskirtą reputaciją ir kūrėjų komandą, In Love greičiausiai sieks festivalinio matomumo kaip kelio į platesnę auditoriją ir galimas apdovanojimų nominacijas.
Tarp turtingos šaltininės medžiagos, režisieriaus, kuris jaučiasi patogiai tiek komedijos, tiek dramų žanruose, bei dviejų patyrusių aktorių, žinomų emocinės preciziškumo, In Love atrodo kaip projektas, pritaikytas žiūrovams, vertinantiems brandų pasakojimą apie meilę, netektį ir moralinius pasirinkimus. Memuarų adaptacijos gerbėjams, kino mėgėjams ir tiems, kurie vertina aukšto lygio aktorinį meistriškumą, šis filmas bus vienas iš laukiamų projektų.
In Love dar neturi oficialios išleidimo datos, tačiau prie projekto prisijungę vardai ir filmo pedigree rodo, kad, pradėjus gamybą, juosta taps rimtu pretendentu festivaliuose ir apdovanojimų sezono pažymoje.
Šaltinis: deadline
Palikite komentarą