Brainiac vaidybos karštinė filme: Bang, Smith, Rockwell

Brainiac vaidybos karštinė filme: Bang, Smith, Rockwell

Komentarai

8 Minutės

Brainiac vaidybos karštinė: Claes Bang, Matt Smith ir Sam Rockwell tarp kandidatų

Warner Bros. ir DC Studios tyliai susiaurino kandidatų sąrašą Brainiac vaidmeniui – naujam didžiausiam Supermeno priešiui – ir, kaip pranešama, trys žinomi aktoriai yra arti viršutinės pozicijos: Claes Bang, Matt Smith ir Sam Rockwell. Pramonės naujienų šaltinis Nexus Point News nurodo, kad šie aktoriai įtraukti į trumpąjį sąrašą, kuriame svarstomi kandidatai į „mašininio proto“ vaidmenį Jameso Gunno filme Man of Tomorrow, lauktame tęsinio atnaujintoje DC kino visatoje (DCU).

Kol kas nė vienas pasirinkimas nebuvo oficialiai patvirtintas, o šaltiniai įspėja, kad derybos vis dar vyksta. Studijos biudžeto apribojimai nurodomi kaip viena priežasčių, kodėl sprendimai dar nėra užfiksuoti – priminimas, jog net ir didžiulės franšizės turi suderinti žvaigždžių trauką su gamybos kaštais, atstatydamos DC kino planą.

Šiame etape svarbu atkreipti dėmesį į kontekstą: casting procesai dideliuose projektuose dažnai apima kelis etapus, testinius susitikimus, kūrybines derybas dėl vaidmens koncepcijos (ar Brainiac bus labiau žmogaus, ar labiau dirbtinio intelekto interpretacija) ir techninius reikalavimus (pvz., balsas, judesio fiksavimas, vizualiniai efektai). Kiekvienas kandidatas ne tik vertinamas pagal įvaizdį ir žvaigždžių potencialą, bet ir pagal tai, kaip jo įvaizdis dera su režisieriaus vizija bei DCU pasakojimo planais.

Kodėl būtent šie trys?

Claes Bang tapo dažnai pasirenkamu aktoriumi vaidmenims, kurie reikalauja tyliai neraminančios buvimo aurą, ypač po jo pasirodymų filmuose The Square ir BBC seriale Dracula. Jo pastarasis vaidmuo kaip sudėtingo antierojus Roberto Eggerso filme The Northman parodė, kad jis geba perteikti daugiasluoksnę grėsmę ir subtilų psichologinį intensyvumą – bruožai, naudingiausi mąstančiam piktadariui, kaip Brainiac.

Claes Bang vaidybos bruožai: jis pasižymi gebėjimu kurti nuodingą ramybę, naudoti mikro-judesius ir žvilgsnį kuriant personažo sluoksniuotumą. Tokio tipo aktorius gali padėti režisieriui sukurti piktadarį, kuris ne tik kelia fizinę grėsmę, bet ir tampa intelektualiniu iššūkiu Supermenui, užuot buvęs vien tik technologiškai galingas antagonist.

Matt Smith atneša kitokį energijos spektrą. Pasauliškai jis labiau žinomas dėl Doctor Who ir pelnė pagyras už aristokratišką Princo Philip vaidmenį seriale The Crown. Smith įrodė, kad gali svyruoti tarp ekscentriškumo ir bauginančio rimtumo – diapazonas, naudingas personažui, kuris gali būti tiek žavus, tiek šaltai skaičiuojantis.

Matt Smith galėtų suteikti Brainiacik charakteriui sluoksniuotą žavesį: sugebėti būti žavingas ir manipuliuojantis, o tuo pačiu – paslaptingai atitolęs. Tokia kontrastinga įtampa gali sustiprinti dramą tarp Supermeno (emocinio ir moralinio herojaus) ir intelektualaus priešo, kuris ne tik griauna miestus, bet ir sukelia moralines dilemmas.

Sam Rockwell – kino žvaigždžių „laukinis korta“. Jo Emmys nominuotas siužetas seriale The White Lotus ir Oskarą pelniusi vaidmens gylis filme Three Billboards Outside Ebbing, Missouri daro jį patraukliu pasirinkimu vaidmeniui, kuriame reikalingas charizma ir nenuspėjamumas. Rockwell patirtis tokiose juostose kaip Iron Man 2 ir Vice taip pat demonstruoja, kad jis sugeba patikimai įtvirtinti save komiksų kino artimo turinio aplinkoje.

Sam Rockwell pasižymi dinamika, kuri leidžia jam pereiti nuo keistos komiškos natūros prie intensyvaus dramatiškumo. Tokia nevienareikšmė energija galėtų padėti Brainiac personažui būti ne vien tik mechaniniu monolitu, bet ir turėti įtraukiančių emocinių ar chaotiškų potėpių, kurie priverstų žiūrovus abejoti jo tikruoju tikslu ir motyvais.

Visi trys kandidatai siūlo skirtingas interpretacijos galimybes: nuo šalto, intelektualaus antagonistinio proto (kurį galėtų gerai perteikti Bang), per charizmatišką ir nenuspėjamą figūrą (Rockwell), iki aktoriškai transformuojamo, ekscentriško inteligento (Smith). Režisierius ir kūrybinė komanda turi nuspręsti, ar nori Brainiac paversti daugiau „gothic sci‑fi“ ikona, ar sodriu, charakteriu pagrįstu priešu, kuris yra ir politinis, ir filosofinis iššūkis Supermenui.

Dėl ko formuojasi Man of Tomorrow

Jamesas Gunnas rašo, režisuoja ir gamina filmą, sugrįždamas po to, kai pertvarkė pirmąjį naująjį Supermeno filmą, siekdamas iš naujo įvesti herojų į atnaujintą DC kino tęstinumą. David Corenswet ir Nicholas Hoult vėl atlieka Clark Kent/Superman ir Lex Luthor vaidmenis, o Frank Grillo patvirtintas kaip Rick Flag vyresnysis. Nors istorija tęsis apie Clark–Lex prieštaravimą, pranešimai rodo, kad tarp jų gali pasitaikyti ir nepatogių bendradarbiavimo momentų – tema, kuri gali suteikti naratyvinio gylio, viršijančio įprastą herojų priešoto susidūrimą.

Filmas taip pat stebimas dėl platesnio ansamblio sudėties: ankstesnės išimtys pripasakojo, kad Milly Alcock galimai pasirodys kaip Supergirl, Jason Momoa – kaip Lobo, o John Cena – kaip Peacemaker, dar labiau susiejant Gunno filmą su evoliuciniu DCU audiniu. Tokie kamejai ar sugrįžimai padeda statyti platesnę, tarpusavyje susietą kino visatą, kur kiekvienas naujas filmas gali turėti įtakos tolimesniam siužetų vystymuisi.

Gamyba numatyta pradėti Atlantoje 2026 m. balandį ir tęstis per vasarą, o išleidimo data nustatyta 2027 m. liepos 9 d. Šis gamybos langas suteikia kūrėjams pakankamai laiko tiek filmavimo etapui, tiek platesnei postprodukcijos fazei, ypač jei Brainiac interpretacija reikalautų daug vizualinių efektų, judesio fiksavimo (motion capture) arba sudėtingų praktinių makiažo sprendimų.

Techniniai aspektai, kurie dažnai aptariami casting fazėje, apima: ar personažas bus daugiausia kuriamas per CGI ir balsą, ar jam bus suteiktas fizinis dėvimas kostiumas/protezavimas; ar reikalingas judesio fiksavimas su specialiais aktoriaus talentais; ir kiek laisvės režisieriui reikia transformuoti komiksinį Brainiac į tokią versiją, kuri veiktų kino formate neprarasdama charakterio esencijos.

Gamyboje taip pat svarstomi logistiniai klausimai: aktorių prieinamumas (ypač žiūrint į tarptautinę karjerą ir galimus konfliktus su kitais projektais), draudimo reikalavimai, vizualinių efektų studijų užimtumas ir biudžeto paskirstymas tarp praktiškų efektų, lokacijų, kaskadininkų ir VFX. Šios detalės dažnai lemia galutinį sprendimą, kas galiausiai įgauna vaidmenį.

Kontekstas ir lūkesčiai

Šis casting siekis seka po tvirto Supermeno vasaros starto – pirmojo naujos DC eros filmo – kuriam buvo skirta 225 mln. USD ir kuris uždirbo 616 mln. USD pasauliniu mastu. Toks finansinis rezultatas suteikė studijai pasitikėjimo tęsti ambicingus projektus, tačiau taip pat priminė apie būtinybę subalansuoti išlaidas su potencialiu bilietų pardavimų ir transmedijų grąža.

Kaip studijos ir toliau plečia tarpusavyje susieto turinio ekosistemą (nuo Peacemaker antrojo sezono iki būsimų Lanterns ir Supergirl projektų), Man of Tomorrow turi rasti balanso tarp spektaklio ir charakteriu varomo naratyvo, kad išlaikytų auditorijos susidomėjimą. Kritikai ir žiūrovai dabar ypač atidžiai stebi, ar DCU kurs ilgalaikes siužetines linijas, kurios subalansuos vienapusę veiksmo kino patirtį su giliais personažų konfliktais.

„Gunno požiūris maišo didžiulio masto kino spektaklį su komiksų keistenybėmis tokiu būdu, kuris atlygina tiek gerbėjams, tiek naujiems žiūrovams,“ teigia kino kritikė Anna Kovacs. „Brainiac pasirinkimas parodys, ar DCU linksta į gotišką mokslinę fantastiką, ar labiau sardoninę, personažais pagrįstą dramą. Bet kuris iš šių trijų aktorių gali pasukti filmą į įdomią kryptį.“

Anna Kovacs pastebi ir platesnį industrinį kontekstą: „Casting sprendimai taip pat signalizuoja, kaip studija nori balansuoti tarp autorinės vizijos ir franšizės reikalavimų. Jei pasirinks aktorių, kuris labiau žinomas dėl teatro ar nišinių vaidmenų, tai gali rodyti siekį sukurti griežtesnį, kino meno linkmės Brainiac; jeigu pasirinkimas nukryps į komercines žvaigždes, prioritetas gali būti bendra auditorija ir marketingo trauka.“

Trivialumas: Brainiac komiksinė kilmė svyravo nuo šalto DI antagonistinio proto iki tragiško mokslininko, sugadinto žinių ir ego. Šis daugiasluoksnis istorinis rezonansas suteikia filmų kūrėjams erdvės interpretacijoms ir leidžia pritaikyti personažą moderniai kinoveiksmei, atsižvelgiant į šiuolaikines temas, kaip dirbtinis intelektas, etika, kontrolė ir pažangos kaina.

Be to, šiame etape verta paminėti, kad Brainiac dažnai komiksuose vaizduojamas kaip intelektualus, technologijų valdantis priešas, galintis manipuliuoti tiek informacija, tiek fizinėmis sistemomis. Tokio tipo priešas suteikia filmo scenaristams galimybę kelti platesnes temas: kas lemia žmogaus tapatybę, kaip technologijos formuoja valdžią, ir kokia kaina gali būti už pažangą, kai ji tampa atskirta nuo moralinio pagrindo.

Ar tai bus grynai „mašininis“ Brainiac, ar žmogaus/mašinos hibridas, sprendimas turės didelės įtakos ne tik šiame filme, bet ir tolimesniems DCU siužetams: ar Brainiac taps vienkartine grėsme, ar bus ilgalaikė jėga, kuri suformuos kelias ateities kryptis (pvz., nauji piktadariai, technologiniai konfliktai, Lex Luthor interpretacijos išplėtimas)?

Ar bus pasirinktas Bang, Smith, Rockwell ar kitas netikėtas kandidatas, gerbėjai gali tikėtis Brainiac, kuris bus ne tik fizinis iššūkis Supermenui, bet ir psichologinis varžovas. Toks priešininkas gali privesti į sudėtingesnes moralines ir filosofines konfrontacijas, kurios praplėstų tradicinį superherojų kino rėmą.

Galiausiai šis casting procesas atspindi platesnę kino industrijos dinamiką: studijos nori žvaigždžių, kurios pritrauktų auditoriją, bet taip pat turi ribotus išteklius ir ilgalaikes pasakojimo ambicijas. Brainiac pasirinkimas bus rodiklis, kiek DCU yra pasiruošusi investuoti į intelektualiai sudėtingą, vizualiai ambicingą ir pasakojimo prasme drąsų projektą, kuris gali prisidėti prie visos universiteto strategijos ir tolesnių kino bei transmedijų iniciatyvų.

Šaltinis: smarti

Palikite komentarą

Komentarai